Förstenade prylen idag ? Och dagens låt.

Dagens förstenade pryl, tror jag är i hamnen i piratbaren ovanför dörren , om jag inte virrar ihop det ?

Men första dagen i skolan blev ju grym ! Jätteroligt att gå runt där och visa att man blivit stor ! Haha nej jag är inte sådan då, men iallafall, det var ju spännande iallafall ? På onsdag ska vi gå efter schemat, imorgon blir det en ny, roligare dag utan guideturer så man får ont i fötterna . Inte så roligt att få ont i fötterna. Varje rast sitter jag och några kompisar brukar alltid sitta på en bänk i Kreativa Stråket eller ute. På onsdag kommer det bli ganska svårt att hitta till spanskan, haha. Men Guri (en av mina lärare) sa att det går snabbt att hitta.

Hur var er skoldag då ? :)

Dagens låt: Breaking The Habit av Linkin Park .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0