Dagens planer !

Idag hade jag tänkt gå på pandisapandisa1's fest ! Hon bjöd in mej, så jag tror jag ska gå på den ...? Jag har inte haft tid att skriva i bloggen i veckan, jag var i skolan ganska sent och sen firade jag att sommarlovet var slut (jag längtar jättesupermycket till vinter haha, någon mer som gör det?) Jaha, jag vet faktiskt inte vart dagens förstenade pryl är ! Dansskor ? Hm... Jaja, får väl fortsätta leta då ! De nya levlarna (41-50) är ju coola ! Men mest längtar jag till level 40, för då får jag en ny, cool träkoja! Men nu har jag nästan alla bollys, utan den blå & gröna :( men har inte så mycket pengar längre för att jag köpte kläder o nya saker till träkojan som jag har nu, och så är det något fel med min blogg : det går inte att ladda upp bilder ! Men, jag har kommit på en bra lösning ! Om jag ska ladda upp bilder till min blogg, kan jag ju skriva in inlägget under en bild på bilddagboken (www.bilddagboken.se) och längst upp i högra hörnet av skärmen där kan man söka på användarnamn och om jag skriver mitt här, så skriver ni av det och kopierar in det i sökfältet, så kommer min sida fram och ni kan kolla mina bilder, som jag tänkt ladda upp här fast det blir där istället + inlägget jag tänkt ladda upp med bilden, så det kommer dubbelt ! Men inget måste att läsa under bilderna på bilddagboken, eftersom det redan står här i bloggen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0